steveroper: Vii som klubb ska aldrig själv äga en arena igen.av flera orsaker varken i sörberge eller i Sundsvall.. Det är en sak som jag trodde var utagerat efter 2015 års ekonomiska intermesso? ..trodde faktiskt vi lärt oss nånting iaf..🙄
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Det är en sak som jag trodde var utagerat efter 2015 års ekonomiska intermesso? ..trodde faktiskt vi lärt oss nånting iaf..🙄