1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615009 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2931680

Sv: Apropå nånting...
Timrå Isstadion: Vi får köpa tillbaka arenan när vi har råd. Om nåt sekel eller så. Sen kan vi sätta oss och spåna om var den ska ligga.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
steveroper: Nån här få se till att vinna på Eurojackpot så kan vi bygga en nhl-mässig arena vart fan man vill. Samt anställa runt-omkring folk för diverse smågrejer (kiosker, parkeringar) i ca 200år. Sen har man ändå tillräckligt med pengar kvar att sås hela livet.

Jag hade nog hellre kört på en Percy 2.0 och pumpat in nå jävulskt med pengar i spelar budgeten.

Sv: Apropå nånting...
steveroper: Vii som klubb ska aldrig själv äga en arena igen.av flera orsaker varken i sörberge eller i Sundsvall..
Det är en sak som jag trodde var utagerat efter 2015 års ekonomiska intermesso? ..trodde faktiskt vi lärt oss nånting iaf..🙄

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer