steveroper: Nån här få se till att vinna på Eurojackpot så kan vi bygga en nhl-mässig arena vart fan man vill. Samt anställa runt-omkring folk för diverse smågrejer (kiosker, parkeringar) i ca 200år. Sen har man ändå tillräckligt med pengar kvar att sås hela livet.
Jag hade nog hellre kört på en Percy 2.0 och pumpat in nå jävulskt med pengar i spelar budgeten.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Jag hade nog hellre kört på en Percy 2.0 och pumpat in nå jävulskt med pengar i spelar budgeten.