1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2931936

Sv: Apropå nånting...
Villervalla: Håller med. Har varit med sedan 1968/69 och den kedjan (med Strimma bakom sig) toppar ganska klart. Dom gjorde ju att vi utmanade Brynäs, topplag i Europa. Från den tiden är ju Eje Lindström som coach given också. Men på en topp 5 finns såklart även Zetterberg. Och Dahlén av dagens spelare. Nubben är nog topp 20 av ikoner.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Timrå Isstadion:
Jag såg min första match mellan Timrå- Brynäs 68 på uterinken.
Timrå hette väl Vifsta Östrand på den tiden.
Så gammal är man.

Sv: Apropå nånting...
Timrå Isstadion: Har ni sett matchavsnittet än? Får en riktigt bra känsla av omklädningsrummet! Sen kan man ju inte annat än älska Tommys powerpoint presentationer 😂 Känns nästan som att man är tillbaka i skolan med overhead apparater!

Sv: Apropå nånting...
Timrå Isstadion: Rätt omöjligt med en topp 5 lista alla kategorier. Inser att jag nog även vill ha med Kimmo Kapanen på nån lista rätt högt upp

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer