Kulltorp: Sa jag förresten att jag i min ungdom i Sörberge/fagervik umgicks en hel del med Strimmas dotter Puck. Väldigt trevlig tjej! Vi hade många terapi vandringar utmed Solbacken.
Kulltorp: Haha, min Pappa har varit tillsammans med Puck i sin ungdom. Minns då hon tävla i Gladiatorerna och han kläckte ur sig det, Hans nuvarande fru var fan grinig i flera dagar 😂
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
dotter Puck.
Väldigt trevlig tjej!
Vi hade många terapi vandringar utmed Solbacken.