NickNack: Han borde väl gå som "tillbaka i jobb" om han tränar igen va? Försäkringen gäller väl bara om han inte kan utföra sitt jobb, och är han tillbaka i träning så är han väl på jobbet igen? Eller hur fungerar det?
Cobbel: Han räknas som det när han kan träna för fullt igen, dvs göra sina ordinarie arbetsuppgifter. Då slutar SEB ersätta, sen släpper de ärendet helt när han friskförklaras av läkaren. Så jag antar att Timrå i princip börjar betala lön när han har en Vit eller Röd tröja på träningen.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer