-Sputnik-: Har aldrig sett storheten i den strategin egentligen. Att sätta trupper långt före sässongslutet innan man vet vilka som trillar ur osv. även om man som sportchef kanske måste agera så eftersom de flesta klubbar agerar så .en bieffekt av detta är att det även basunerats ut för allmänheten så tidigt som i november vilka som lämnar.. många gånger är det så iaf. Man saknar ändå de gamla silly season perioderna som var förr.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
många gånger är det så iaf.
Man saknar ändå de gamla silly season perioderna som var förr.