Det är lustigt ändå att många av de som dansade i ingångarna även hoppade i trapporna i våras.
När ska vi få se en kille i kort trikåkjol och snäv tröja då som damerna på läktaren kan få vila ögonen på? Eller räcker det med svettiga spelare med mycket utrustning på isen för dem?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
När ska vi få se en kille i kort trikåkjol och snäv tröja då som damerna på läktaren kan få vila ögonen på? Eller räcker det med svettiga spelare med mycket utrustning på isen för dem?