RöDa BaSkErN: läser att många är besvikna på våra/era cheerleaders, talade med en av tjejerna efter matchen, påtalade att de inte syntes där i glöggen, de vart liksom en i mängden,om de ska synas måste det till ett drapperi bakom de isåfall.undrade också varför de inte stog i trapporna.. svaret jag fick var att de var alldelens för brant att dansa i.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
talade med en av tjejerna efter matchen, påtalade att de inte syntes där i glöggen, de vart liksom en i mängden,om de ska synas måste det till ett drapperi bakom de isåfall.undrade också varför de inte stog i trapporna.. svaret jag fick var att de var alldelens för brant att dansa i.