1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614959 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2985152

Sv: Apropå nånting...
Synct: ja o hade vi kört spåkuleprincipen hade nog fler kontrakt sett annorlunda ut 😅 rattie hade nog haft en sjuksköterskelön denna säsong o zohorna hade säkert behövt ta ett extraknäck om han vill uppehålla ett dyrt leverne.

själva pengen tror jag absolut var inom wedins marknadsvärde men sen kan man såklart diskutera längden på kontraktet

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
SKRIDSKOSKENAN: Ja alltså ingen ifrågasatte där och då Weddas kontrakt. Väldigt lätt att som utomstående vara efterklok.

Däremot kan vi ju landa i att kontraktet varit väldigt "dyrköpt". Särskilt då han ofta hamnat i spannen av skador som nu. Där vi hamnat i ett läge att vi knappt hinner få nån ersättning från Försäkringskassan för honom.

Och som sagt. Nästa kontrakt vill jag inte se över 150k.
Särskilt då Lander inte lyfter över den lönen.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer