1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2985153

Sv: Apropå nånting...
SKRIDSKOSKENAN: Ja alltså ingen ifrågasatte där och då Weddas kontrakt. Väldigt lätt att som utomstående vara efterklok.

Däremot kan vi ju landa i att kontraktet varit väldigt "dyrköpt". Särskilt då han ofta hamnat i spannen av skador som nu. Där vi hamnat i ett läge att vi knappt hinner få nån ersättning från Försäkringskassan för honom.

Och som sagt. Nästa kontrakt vill jag inte se över 150k.
Särskilt då Lander inte lyfter över den lönen.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
-Sputnik-: "Och som sagt. Nästa kontrakt vill jag inte se över 150k"

Själv tror jag inte att han skriver på ett nytt kontrakt efter detta, hans kropp blir ju knappast piggare och mer hållbar. Han blir väl 34 när detta kontrakt går ut.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer