Patrick Polly: låga krav? Jag kanske är naiv, men jag tycker att det verkar som föreningen håller på att bygga upp nånting. Men vi får väl höra på mötet ikväll vad dom har för visioner!
Tom Topp: nej men inte i frågasätta all sanning om att de finns totalt 0 kravställan o ambitioner i vår förening. vi har som sagt spelat i högsta ligan i sverige 19 av 26 säsonger under 00-talet genom inavel o att ge kompisars kompisar jobb. samt att vi spelat flera slutspel i högsta ligan genom att värva endast breddspelare o folk som inte vill nåt ;-)
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer