Jåkkinen: Ja Liam D diskussionen känns lika intressant som den var oväntad. Så länge han inte ses som nån Dalle/EP ersättare så känns han mkt spännande
JanneH: Sades väl iofs i att Dahlén skulle ersättas med två spelare, ”en yngre och en äldre”. Kan ju vara så att Danielsson är den yngre då? Vad kan han kosta isåfall? 70-80k? Då har vi kvar ca 255k på Dahléns lön att hitta den där ”äldre” spelaren för. Nu kan man ju ha frångått den idén men än så länge har man ju inte hört annat upplägg.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer