1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 3009762

Sv: Apropå nånting...
JanneH: Sades väl iofs i att Dahlén skulle ersättas med två spelare, ”en yngre och en äldre”. Kan ju vara så att Danielsson är den yngre då? Vad kan han kosta isåfall? 70-80k? Då har vi kvar ca 255k på Dahléns lön att hitta den där ”äldre” spelaren för. Nu kan man ju ha frångått den idén men än så länge har man ju inte hört annat upplägg.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Smörgåsen : känns som vi borde lägga max 60k på Danielsson? Än så länge har han ju inte levererat nåt som gör att han bör ha en högre lön på denna nivån.

Vad tjänade Genborg. 50k va, snarare kring där nånstans i så fall.

Sen får han se Timrå som en destination att ta nästa steg för att framåt kunna tjäna de stora pengarna.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer