Smörgåsen : känns som vi borde lägga max 60k på Danielsson? Än så länge har han ju inte levererat nåt som gör att han bör ha en högre lön på denna nivån.
Vad tjänade Genborg. 50k va, snarare kring där nånstans i så fall.
Sen får han se Timrå som en destination att ta nästa steg för att framåt kunna tjäna de stora pengarna.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Vad tjänade Genborg. 50k va, snarare kring där nånstans i så fall.
Sen får han se Timrå som en destination att ta nästa steg för att framåt kunna tjäna de stora pengarna.