1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614443 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 3035333

Sv: Apropå nånting...
jk: Jag må digga silly, men om man bara ska fokusera på endast silly så kommer jag nog inte lyssna många minuter.

Hoppas det dyker upp någon annan rolig podd som fokuserar på varje veckas omgångar istället då!

Både Pettersson och Madhawk känns ju mest skarpa på just sillybiten. Det hockeymässiga, not so much...

Där var ändå Sanny en bra motpol i Sanny och Svensson.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
-Sputnik-: Den enda jag ser som nu kan ersätta Sanny är väl: Christopher Heino-Lindberg