1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614408 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 3035421

Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: Tänkte att om marknaden är så tom på centrar kanske t.o.m. SHL-lag (Luleå) är intresserade om Timrå vill skeppa Westfält?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: fast som jag skrivit förut så gillar jag Westfält. Tycker att han gör ett utmärkt defensivt jobb och passar ypperligt i rollen som fjärde center.

Sv: Apropå nånting...
Visst känns det som att modo är på dekis? Spelare bryter kontrakt i förtid. Ingen vill spela där och mediokra HA-lag värvar klart bättre. Pengar har lagts på hög sen uttåget från SHL. Eller finns inga pengar? Nåt är lurt.