1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614520 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 3035624

Sv: Apropå nånting...
Vargher85: Varpå jag skriver Rebecca Weidmo Uvell. Men nu handlade det ju om hockey och där kan vi vara eniga om att Wennerholm och Ros inte är de skarpaste knivarna, men att jag ändå inte anser att Sportbladet bör totalsågas på det sätt som är ganska vanligt här: Knekta, Abrahamsson, Mattias Karlsson, alla habila hockeyskribenter.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Maktankan: Nej, jag tycker inte heller att Sportbladet är helt uselt. Det finns bättre och sämre skribenter. Är väl lite som kommentatorerna på hockeysändningarna.

Sv: Apropå nånting...
Sanny Lindström 🤡
Han har tippat Timrå IK på 13 plats.