1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614408 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 3035660

Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Luleå etta... BWAAAHAHAHAHAHA, ser ju för faan ut som något nån unge ritat

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
JanneH: Helt sjukt med Luleå som etta, texten ser ut som en skärmsläckartext i Windows 95, dom borde byta tillbaka till sitt tidigare klubbmärke.

Sv: Apropå nånting...
Visst känns det som att modo är på dekis? Spelare bryter kontrakt i förtid. Ingen vill spela där och mediokra HA-lag värvar klart bättre. Pengar har lagts på hög sen uttåget från SHL. Eller finns inga pengar? Nåt är lurt.