1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614443 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 3035770

Sv: Apropå nånting...
JanneH: Helt sjukt med Luleå som etta, texten ser ut som en skärmsläckartext i Windows 95, dom borde byta tillbaka till sitt tidigare klubbmärke.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Rallarn: ska jag försöka vara objektiv så tycker jag att Frölunda, DIF och Brynäs klubbmärken är snyggast. Timrås hamnar väl strax under, med några andra. I särklass fulast är Örebro och Växjö.

Sv: Apropå nånting...
Rallarn: Ja björnen var snyggare