1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614443 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 3035664

Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: det var då ett jävla vurmande för Löven nu! Jag tycker att deras klubbmärke bara ser kladdigt ut! Och Luleå? Dom ska ha en eloge för att dom tar tillbaka nånting som är så jäkla fult!