1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614752 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 3038144


Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2026-27
Jadu: Hoppas Nubben kaxat till sig och tar bra betalt!
Personligen tycker jag det är vanskligt att bara gå in med 14 forwards, om Nubben även låter ytterligare en spelare röra på sig, som han dividerade om på hockeynews.

Som nämnts innan här inne så lär vi oss aldrig riktigt att gå in med en bred trupp. Lite konstigt då jag har för mig att Nubben själv sagt att tanken är att gå in med bredare trupper då marknaden är så pass stendöd in i säsongen och om det väl dyker upp nåt så är det ruskigt dyrt.

Hoppas han kör en luring och jobbar på nåt i bakgrunden.
För 2 ut mot 1 spetsigare in hade varit rätt mysigt ändå!

Sv: Silly Season 2026-27
Jadu: Så.

Typ så här då.

Genborg - McLaughlin - Kivenmäki
Wedin - Eriksson - Gardiner
Forsell - Lander - Heikkinen
Walli - Levinsson-Westfält - Lundmark/Lilja

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.