Tråkigt med Hartmann. Även om poängskörden sviktat på senare tid är han ändå en väldigt bra spelare på SHL-nivå. Inte bra om vi tappar för många spelare som är för bra för HA, men inte håller måttet för NHL. Skulle vara bra om vi kunde bygga en stomme av spelare som håller hög SHL-nivå och inte drar någon annanstans.
+ 2