Sakic: Hade hellre skeppat Lilja och Westfält före Hartmann, alla dar i veckan. Han producerade väl dessutom som dom 2 ihop..
Visst att Westfält har en defensiv uppsida. Men vi kan inte ha majoritet av spelare som tävlar om vem som är den bästa balansspelaren i laget, när truppen skriker efter kreativa och producerande spelare..
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Visst att Westfält har en defensiv uppsida. Men vi kan inte ha majoritet av spelare som tävlar om vem som är den bästa balansspelaren i laget, när truppen skriker efter kreativa och producerande spelare..