+ 4
Inlägg: 3038178
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2026-27
Även Hartmann kommenterar avskedet:
- Tiden är kommen. Jag har uppskattat varje minut jag fått spela i den rödvita tröjan och vill rikta ett stort tack till lagkamrater, ledare, föreningen och alla supportrar för stödet under min tid här. När den här möjligheten dök upp blev det en lösning som känns bra även för familjen, och det har varit en viktig del i mitt beslut, säger Sebastian Hartmann.
- Tiden är kommen. Jag har uppskattat varje minut jag fått spela i den rödvita tröjan och vill rikta ett stort tack till lagkamrater, ledare, föreningen och alla supportrar för stödet under min tid här. När den här möjligheten dök upp blev det en lösning som känns bra även för familjen, och det har varit en viktig del i mitt beslut, säger Sebastian Hartmann.
+ 2
Men det vi kommer att tappa är ju när han är på humör och vill vara riktigt jävla retsam och komma in under skinnet på motståndarna eller när han pressar. Det är också magiskt.
Sen är väl Fille ingen omöjlighet, vi saknar bara nånstans kring 6,7-6,8 miljoner för att han ska bryta kontraktet för att komma hem och spela och sen finansieringen för hans lön :)
Fille kommer inte komma innan NHL-drömmen är helt över.