SKRIDSKOSKENAN: Säg att Nubben gör sig av med Barre och en till Forward. Hur är tanken med att vi lär tappa Genborg rätt många matcher med Camp och JVM på det? Nej det kommer behövas värvas. Vad än Nubben säger.
-Sputnik-: Vi överlever campen, men sen är det dock JVM med. Löser sig, dem är 3st nu inkl Zäta & Berglund, jag TROR dem vet vad dom gör och har nog en plan A & B.
Det som känns positivt och tror som andra i detta forum så har vi mer pengar över nu till en spets back.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.