SKRIDSKOSKENAN: Hartmann hade ju minst 2 säsonger kvar i Timrå. Detta var kanske chansen att få något för honom. Ett helt gäng i truppen får vi skänka bort om Nubben vill dra ned på breddspelarna. Hartmann ser jag mer och mer som breddspelare. DiF måste ha panik.
+ 3