+ 1
Inlägg: 3038236
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2026-27
RYGG HANS: Eh ok. Nu fattar man nada. Så vi har alltså redan norpat på Hartmanns ersättning? Giv mig styrka inför kommande säsong.
Sv: Silly Season 2026-27
RYGG HANS: Det kan man ju undra vart de pengarna är, men det kanske är så att det var extern/a som betalade mesta av Dahléns lön.
Sv: Silly Season 2026-27
RYGG HANS: Det vore ju helt sinnessjukt om inte dom lönerna räckte till sämre spelare. Vart går pengarna?
+ 3
Sv: Silly Season 2026-27
RYGG HANS: Ja har Nubben använt det mesta av Hartmannpengarna på de tidigare värvningarna känns det mindre bra. Det blir en tuff säsong!
+ 1
1. Inte bara familjesituationen.
2. Djurgården var de som initierade kontakten.
3. Vi fick tillräckligt betalt, dvs ett sjusiffrigt belopp.
Man känner Nubben.
I övrigt finner jag det märkligt att pengarna vi "sparade" på Dahlén, EP, m.fl. Inte räckte till ersättarna.