1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614824 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 3038518

Sv: Silly Season 2026-27
DIFFEN: Du verkar naiv ur flera aspekter.

Självklart tar klubbar kontakt med kontraktsbundna spelare.

Självfallet fick DIF betala mer än kontraktsvärdet.

Djurgården ser honom som en spelare högt upp i hierarkin.

Det stärks både här och där.
Uppladdat:

500x0-messengercreation1519582402988854.jpeg

500x0-screenshot20260623170557.jpg

500x0-screenshot20260623170617.jpg

500x0-screenshot20260623170645.jpg


Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2026-27
RYGG HANS: Det som varit återkommande säsong efter säsong vad gäller Barre är ju uttagningarna till "landslaget" och spel i ett flertal fullständigt meningslösa småturneringar där knappt någon som spelat senare fått förtroende i VM eller liknande storturnering som faktiskt gäller något. Och detta lyfter nu DIF i sin värvning som något som skulle kunna ge färg åt den rakt igenom svart-vite #94 Hartmann.

Nu har vi inte sett hur det går, men lycka till och matcha in #94 till den förväntan som verkar råda, men jag skulle bli ytterst förvånad om DIF spelar honom högre upp än i en tredjekedja.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.