Rip Kirby: ja och de verkar ju pröjsa media för att hype'a upp alla sina värvningar. Kollade just in expressens genomgång av DIF och spelare för spelare är de ju inte ett dugg bättre än Timrå. Ändå lyckas "experterna" alltid tippa oss på plats 12-14 medan DIF hamnar 7-10. Hoppas Hellberg suger lika mkt som i VM så att aporna får spela derby mot råttorna 27/28... (ja ä inte bitter)
+ 2