1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614851 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 3038586

Sv: Silly Season 2026-27
mikenomad: Jag är dessvärre rädd att du har rätt. Fine att vi får en ny tränare med mer offensiv agenda.

Men folk verkar romantisera hur det såg ut under Jokinen när vi försökte samma grej. Då har folk glömt att vi i princip levde på Hållander och Juel, men sina undersåtar Dahlén och Oliver Kapanen.

Att Wedda skall producera i samma utsträckning som den säsongen, det känns mer som en önskedröm.

Så mycket som måste klaffa kommande säsong och jag är fortsatt oroad över att vi kommer vara för uddlösa.
Detta lag saknar en klassback eller riktigt spetsforward som självmant kan vara anledningen att vi vinner vissa matcher som står och väger. (Helst skulle jag fått in både och)

Jämnbrunt är ledordet och att undvika 13:e och 14:e platsen blir utmaningen kommande säsong.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.