1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614851 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 3038593

Sv: Silly Season 2026-27
mikenomad: först ska jag säga att jag inte tycker det är konstigt om man ritar in oss på kval. mycket som är ovisst.

men här kan du få mina 5 cent på vad jag håller mina förhoppningar mot ( fattar inte varför man ska gå in i en säsong med att det är helt kört men men):

-ny offensiv tränare som kan få ut mer än tommy-fyrkant.
-flera unga spelare som avslutade starkt o har en lovande kurva
-jag tror inte nyförvärven behöver vara så dåliga som många andra tror
-jag ser en möjlig offensiv från backplats som vi inte haft på många säsonger
-vi slår ur underläge, tror det kan passa många i vårt lag.

detta gör att jag som vanligt går in i säsongen med förväntan.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.