Smörgåsen : håller helt med. är ju svårt att säga att man är glad över tappet av dessa två men nått va ju tvungen att hända. förra säsongen o i synnerhet avslutningen var allt utom bra.
eftersom ja inte har någon spå kula kan ja inte säga att rockaden som skett är rätt, men att nått va tvungen att hända är ja helt bekväm med.
att vi också får in en ny tränare är väll de som känns absolut mest spännande. att det finns en möjlighet att få spelare som var bleka förra året att växa. vad fan har man mer än hoppet?
eftersom ja inte har någon spå kula kan ja inte säga att rockaden som skett är rätt, men att nått va tvungen att hända är ja helt bekväm med.
att vi också får in en ny tränare är väll de som känns absolut mest spännande. att det finns en möjlighet att få spelare som var bleka förra året att växa.
vad fan har man mer än hoppet?