1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614956 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 3039156

Sv: Silly Season 2026-27
Tom Topp: Lilla farbrorn tror faktiskt att experterna har stora fel i sin uppfattning om vårt älskade Timrå!! Gath kommer att styra upp detta lag så att vi kommer att bli förvånade hela bunten han har krav ställan som inte liknar något annat enligt en kompis till jag som är lite bekant med en kille som spelat under Gaht han kommer att krama ur grabbarna allt som jag förstår o han ändrar på de mesta om de inte fungerar enl honom o killen som spelat under honom har sagt att han är den bästa han spelat hos!! Bara lite info som jag fick till mig igår han tror att många kommer att underskatta oss men de får vi ju se när cirkusen startar!!! Ha en trevlig kväll nu hejar vi på Sverige i kväll!!!

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2026-27
JonteD: Ja jag tror också att det kommer bli en intressant säsong. Vi kommer ligga där i mitten! Men laget ser spännande ut och är Gath rätt coach så kommer vi bli jobbiga att möta, det är jag övertygad om!

Sv: Silly Season 2026-27
JonteD: Låter jättebra det.
Eftersom det är hans första uppdrag som huvudtränare på SHL-nivå så tror jag definitivt han kommer ha motivation att bevisa att han minsann håller på denna nivå så han kommer nog knappast sitta nöjd och lugn i båten som en del andra tränare ifall det inte går enligt plan.