JonteD: Låter jättebra det. Eftersom det är hans första uppdrag som huvudtränare på SHL-nivå så tror jag definitivt han kommer ha motivation att bevisa att han minsann håller på denna nivå så han kommer nog knappast sitta nöjd och lugn i båten som en del andra tränare ifall det inte går enligt plan.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Eftersom det är hans första uppdrag som huvudtränare på SHL-nivå så tror jag definitivt han kommer ha motivation att bevisa att han minsann håller på denna nivå så han kommer nog knappast sitta nöjd och lugn i båten som en del andra tränare ifall det inte går enligt plan.