Hade det varit en bra idé att plocka tillbaka Axel Rindell som poängback? 36 poäng i HV förra året. Topp 2 i HV på det. Vi har inte en back som är i närheten av 36 poäng.
Jonnyboy: var inte han på väg till Surgårn? Såg aldrig hans storhet i Timråtröjan och i Leksand var han ju inte direkt hyllad. Men 36 pinnar i HV vittnar ju om att han kan göra poäng. Man undrar ju varför inte HV vill behålla dock.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer