Jonnyboy: var inte han på väg till Surgårn? Såg aldrig hans storhet i Timråtröjan och i Leksand var han ju inte direkt hyllad. Men 36 pinnar i HV vittnar ju om att han kan göra poäng. Man undrar ju varför inte HV vill behålla dock.
+ 1