Dream Team: Bortsett från att vi skulle ha haft 5-0 efter första perioden så får man väl vara nöjd med slutreultatet. Skulle man kunna spela bara första och tredje perioderna? SKulla passa Timrå IK! Någon hade uppenbarligen läst en förbannelse över vår blålinje, guuud va svårt det var att få ut pucken i boxplay.
Okej: Vilken back ska vi hänga idag då? Halvard är ju på spa. Fyra i tabellen, men snart vänder det.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
så får man väl vara nöjd med slutreultatet.
Skulle man kunna spela bara första och tredje perioderna? SKulla passa Timrå IK!
Någon hade uppenbarligen läst en förbannelse över vår blålinje, guuud va svårt det var att få ut pucken i boxplay.
Okej: Vilken back ska vi hänga idag då? Halvard är ju på spa.
Fyra i tabellen, men snart vänder det.
the beat goes on...