1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581375 inlägg · 6216 ämnen

Timrå IK - LHC 2003-10-18

309854 · » Till forumet


Sv: Timrå IK - LHC 2003-10-18
Selina: Apropå klacken:

Strax före nedsläpp stod #6 i Linping (Franzén) och tittade upp mot det rödvita klackhavet. Han såg liten och skraj ut.
Mer sånt!
Kommentera

Sv: Timrå IK - LHC 2003-10-18
Selina: Visst ska dom stödja, självklart. Har inte sagt nåt annat.

Jag själv står ju där o "trallar med" :)) (även i motgång)

Men alla klarar inte av det, samtidigt som dom vill stå o känna "trycket".
Klappa händerna klarar dom väl alltid av ? Inte fy skam.

Hur "resten" ska hjälpa till vet jag inte, mer håll i gång?

Det kommer nog, vet inte varför jag håller på o diskuterar det här? Jag är fel man, kvinna what ever :))
Kommentera

Sv: Timrå IK - LHC 2003-10-18
rådbjer: Har jag skrivit att någon inte är värd att komma dit?
Självklart så är all publik välkommna oavsett ålder, dåliga stämband, kön, ras osv.

Men ska vi fortsätta att vara en respektabel klack så behöver vi "pingpongbollar" hjälp av resten.Meningen med klacken är väl att den ska stötta laget mest när det är som jobbigast på isen?
Alternativt så nöjer vi oss med att vara en "medgångsklack"?
Men det låter inte allt för kul...
Kommentera

Sv: Timrå IK - LHC 2003-10-18
Selina: Tyvärr missade jag VF, jobbade i Sthlm då.
Klart det alltid kan bli bättre, men jag har aldrig sett att nån skrivit att det var bra nån gång.

Sen påverkas väl alla utefter spelet?

Matchen mot FBK, så skrek ju klacken i stort sett hela tiden i 3 per." VI är Timrå o vi ger aldrig upp".

Då var det en kille som satt bredvid mig vid räcket mot sittplats (jag stod)som mumlade "Håll käften, det räcker nu!" då låg vi under med
3-0. Vi vet alla vilken fart det blev.

Men som sagt alla påverkas av spelet, en del klarar av att skrika som ni, andra inte!
Är dom inte värda att komma dit då, o muttra för sig själv. Huvudsaken är väl att folk kommer o att klacken kan lyfta hallen, men då krävs det samtidigt bra spel o att ni ( vilket är berömvärt) håller låda!
Kommentera

Sv: Timrå IK - LHC 2003-10-18
rådbjer: När man vet hur bra det kan låta så är lördagen inget annat än ett rejält bottennapp...
Nog måste väl även du ha hört en rejäl försämring från tex.
frölundamatchen? Iofs så ska man väl kanske inte jämföra med en premiärmatch, men det måste väl finnas nått mellanläge i ljudnivån?

Det jag tycker är så underligt är att när det ska vara någon form av klackrankning, så är det jättemånga TIKare som slår sig för bröstet och säger att vi är såååå bra!
Men när det väl gäller att låta om sig...då knips läpparna ihop och man förväntar sig att någon annan ska sköta skrikandet.
Kommentera

Sv: Timrå IK - LHC 2003-10-18
gud: En bula mer eller mindre spelar nog ingen roll.
Märks det att jag sovit dåligt inatt? :)
Kommentera

Sv: Timrå IK - LHC 2003-10-18
rådbjer:
så du har redan testat det...inte bra..nu tar du dig i kragen
och stångar huvudet i väggen..så ska du se att det blir bättre..
även för dig..;)
Kommentera

Sv: Timrå IK - LHC 2003-10-18
gud: Har aldrig nånsin suttit på en hockeymatch!
Jo förresten Sverige- Tjeckien åsså några andra matcher, i Globen VM. Det är den enda gången.

Men nån gång ska vara den 1:a, tror nog det är nog så bra. Då kan man koncentrera sig bara på matchen :))
Kommentera

Sv: Timrå IK - LHC 2003-10-18
rådbjer:
du på sittplats..?? kan det vara bra...;0)
Kommentera

Sv: Timrå IK - LHC 2003-10-18
Selina: Why not?? Lite testosteron, så blir ni säkert lite grövre i rösten.

Simultan förmågan har väl alltid varit bättre hos er kvinnor, ialla fall enligt er själva!

Det jag menar är att jag pga svaga stämband o klena vader inte orkar skrika o hoppa i flera timmar.
Men för den skull vill jag gärna hojta till 3/4 av matcherna, vilket jag också gör.

Som jag sa, klacken är inte bättre än sin svagaste länk, men det gnälls lite för mycket.
Jag tyckte det inte var så dåligt lördags, när är det bra?
Hittills har jag aldrig hört att det varit bra nån endaste gång! Utan alltid hur dålig respons ni får o vilken dålig klack som inte skriker absolut hela tiden, bara några stycken osv osv.

Nä man ska prova sittplats hädanefter, tror jag. Dom är nog så bra på att hojta!
Kommentera

Sv: Timrå IK - LHC 2003-10-18
orion: jag kan säga så här. Du vet mycket väl att grabbarna läser SPS ofta och har följaktligen koll vad som skrivs. Vad jag menar är tidigare inlägg med ingen ironistämpel. De som kom nu kan kallas pricken över i.
Att spelarna i laget läser o har koll på SPS eller HS som det kallades förut är ju välkänt. När Jörgen var som mest utsatt för detta kan sägas att självförtroendet sjönk ytterligare (helt normalt). Följden blev att karln inte vågade, eller aktade sig för att bryta eller hålla i puck. Detta ser också lagkamraterna o reagerar när karln inte uppträder som vanligt. Vad som är extrajävligt i situationen är att fenomenet sprider sig till de andra i laget. Den matchen är redan förlorad. Jag kan rabbla upp ytterligare så förstår du säkert va jag menar.
Man måste kunna kritisera laget här på SPS, men man måste också va enormt försiktig och ha följderna klar för sig.
Kommentera

Sv: Timrå IK - LHC 2003-10-18
rådbjer: Att gnälla av sig till grannen kan man göra i pauserna...
och att koncentrera sig och skrika samtidigt är inte speciellt svårt.

Hmm...vi kanske rent av behöver fler tjejer i klacken eftersom killar
tydligen inte klarar av att göra två saker samtidigt.=)
Kommentera

Sv: Timrå IK - LHC 2003-10-18
orion: Jag har en teori !
Man har ju hört att dom är bättre fysiskt tränade i år , mot ifjol.
Men hur man än vänder och vrider verkar dom bara orka period 1.
Det är ett genomgående mönster sedan starten den 25/9.
Utklassning oavsett motståndare i första, förat sedan sega ner resten.
Bortsett från en dödsryckning i sista 10 minuterna.
Är dom verkligen så bra tränad ? Känns inte så.
Vi får väll se vad framtiden utvisar.
För övrigt är det ju kännt att det är lite magert på backfronten.
Men vi får väll hoppas att den eviga oturen med stolpe ut vänder och bli stolpe in i stället. Men då gäller det ju att pricka mål förstås ? ( c :

Du vet ju vem jag tycker rår för det hela ! ( c :
Kommentera

Sv: Timrå IK - LHC 2003-10-18
El Aka Ali:
"dumma Eriksson"
"dumma Wallin"
"dumma Halvardsson"
"vad har Robert Carlsson på en rink att göra"
"Nordgren, den där jävla Tunadalarn"

Jag måste tydligen förklara mej, och du tillhör uppenbarligen inte den ironiska generationen.

Citaten i början är inte sånt jag tycker utan sånt jag läst och hört. Och jag blir förbannad när jag läser eller hör dom! Har snackat förut om läktartränarna som ville slänga ut Robban, men sen gjorde han tre eller fyra mål, och dom höll käften!

Så här är det tror jag: Det behövs hela tiden en eller flera syndabockar, nåns fel är det ju om TIK skulle förlora mot Detroit i nån icke existerande internationell cup. Och syndabockarna hängs ofta ut här i GB:n, och jag tror att en sån som Halvard behöver allt annat än att tryckas ner av sina egna supportrar. Man har all rätt att vädra kritik mot tränare och spelsystem, men jag tror att man ska fundera mycket innan man hämtar hammare och spik till korsfästelser. Vi har det lag Nubben och Kenta anser ekonomiskt försvarbart, och borde vara jävligt nöjda med vad vi får för entrépengen. Hade vi lite mer pengar skulle vi möjligen få mer av den sköna anfallshockeyn från ifjol, nu är det lite Lövenvarning tyvärr.
Men jag är beredd att äta kall gröt om det behövs, för jag har Timrå i mitt hjärta, och en jävla portion orionironi i mina fingrar när jag skriver!

Alla som älskar sitt lag och inte letar syndabockar är välkomna att bli min vän här på sportsnack!

the beat goes on...
Kommentera

Sv: Timrå IK - LHC 2003-10-18
orion: På den punkten är vi fullständigt överens. Tycker däremot att du är en av dom som försöker psyka vissa spelare i truppen som skulle må jävligt bra utav lite uppmuntran.
Kommentera

Sv: Timrå IK - LHC 2003-10-18
El Aka Ali: Och jag menar att man inte ska hänga ut spelare här i GB:n!
Jag tycker att mitt jobb som supporter främst är att älska och stötta mitt lag. Jag söker inte Kentas jobb, jag tycker att han gör det utmärkt.

Vi är (just nu iallafall) ett "low budget bluesband" och iom det får vi ställa kraven därefter. (Kunde ha haft Henke kvar...t.ex.)
Om man räknar Färjestadspengar eller Frölundadito är jag jävligt säker att vi får fler mål och fler poäng i tabellen per insatt krona. En vacker dag kanske vi har tredubblat vår omsättning, men visst äreväl sjyst att vi är såpass bra och ändå så billiga.

Förslag till ramsa kanske mot köplagen "Vi är så bra, därför så billiga"...
Björn Skifs för läkerol för sådär trettio år sen...

Timrå IK är bättre än prislappen, helt enkelt: Får vi Dahlén eller Pasi blir vi möjligen ännu bättre, men tills dess:

"If you can´t be with the one you love, love the one you´re with"!
Kommentera

Sv: Timrå IK - LHC 2003-10-18
El Aka Ali: Fan va Timrå sög igår... Dom hade bara tur som vann...
Bättring mot Brynäs krävs det!
Kommentera

Sv: Timrå IK - LHC 2003-10-18
orion: Med handlingsförlamning menas i det här fallet att killen inte vågade röra pucken. Det överlät han åt andra o de övriga i laget undrade vad som händer. O så hade man förlorat en match till. Det hela slutade med att killen flyttade till Tyskland och började tjäna grova slantar så något gott hade det ju med sig.
Kommentera

Sv: Timrå IK - LHC 2003-10-18
rådbjer: Killen framför kanske jublade inombords...

..som en äkta svensk. Om man lever om och skriker ut kan ju folk tro att man är full eller galen.

Dags att ropa (inombords förståss)-Houston we've got a problem-när bara svagste länken finns kvar på ståplats.

Än finns det lite hopp kvar.
Kommentera

Sv: Timrå IK - LHC 2003-10-18
El Aka Ali: Då kan man iallafall svara på frågan:

"Vad skapade orion i sitt liv"?

-Handlingsförlamning.
Kommentera

Sv: Timrå IK - LHC 2003-10-18
orion: När du ideligen rackar ner på grabbarna med namn o allt. Tror du händelsevis att dom lyfter sig efter det? Det kanske går som med en viss Eriksson.Den handlingsförlamning som du orsakar sprider sig i laget. Haru tänkt på det?
Kommentera

Sv: Timrå IK - LHC 2003-10-18
dr-nix: Ja, men då är det väl bara att inse att klacken är inte bättre än sin svagaste länk.

Själv kan jag inte oavbrutet stå o skrika, det blir spännande på isen ibland, o då blir jag tyst. Koncentration, kallas det!
Ibland blir man less som i andra o då är man också tyst för man behöver gnälla av sig till grannen. Konversation, kallas det!

Men jag beundrar er som har obegränsade röstresurser o kan hoppa som pingpong bollar hela perioderna, själv har man rost i knäna.

Killen framför mig varken skrek eller klappade händerna nån gång under matchen.
Vete fåglarna om han jublade vid målen ens, kommer inte ihåg, själv var man euforisk.
Kommentera

Sv: Timrå IK - LHC 2003-10-18
skandera: Håller med dej...Han har ju ruggiga problma att haka på i tempot...Dom säger att han ligger efter i träningen men han måste ju ha kommit ikapp vid detta laget...Tycker det är dåligt att han inte hänger med vi detta laget...
Kommentera

Sv: Timrå IK - LHC 2003-10-18
Sundin till Div. 3?!!!! han hänger ju inte me för helvete!
Kommentera

Sv: Timrå IK - LHC 2003-10-18
orion: ta´t lugnt grabben...

the beat goes on...
Kommentera

Sv: Timrå IK - LHC 2003-10-18
Är vi överens?
Det är Eriksson-Wallin-Halvardssons fel?
Vad säger Earnie Eagle?
Vi behörver en syndabock...vi är ju för fan bara fyra i serien!
Kommentera

Sv: Timrå IK - LHC 2003-10-18
Selina: jo måste nog erkänna att det kändes pinsamt att vara ensam att skrika vissa delar av ramsorna ibland..
Kommentera

Sv: Timrå IK - LHC 2003-10-18
Selina: Timrå borde lämna walkover i andra, ge bort två mål till motståndarlaget. komma igen i tredje och ge järnet...
Kommentera

Sv: Timrå IK - LHC 2003-10-18
orion: Det kunde ju ha varit värre. Det är ju åtminstonde bara en dålig period...=)
Kommentera

Sv: Timrå IK - LHC 2003-10-18
Selina: Jo, men Timrå Ik verkar ha tränat för att göra fem noll i första, tappa till tre fem i andra för att sen vinna sista.
Vette fan vad det är, men Timrås andraperioder kumde man gott glömma i nån pub långt upp i Sydkraft Arena..(visst fan har elpriset stigit?)
Kommentera

Sv: Timrå IK - LHC 2003-10-18
orion: Spelarna kanske ska få klara sig undan spott och spe för en gångs skull...istället gnäller vi lite på klacken!
Helt otroligt att så många kan låta så lite som vi gjorde under andra perioden...
Kommentera

Sv: Timrå IK - LHC 2003-10-18
gud: Var faktiskt underbart idag!
Jag är ju en fanatisk supporter, fast jag har alltid en fot i golvet...
Domarjäveln var ju urusel, fast varannan gång var han klockren.
Ibland har jag svårt att fatta hur mina supporterkollegor kan vara så jävla hemmablinda. "domarn är dum, jätte...bra"

jag lämnar testosteronet hemma när jag går på match...
Kommentera

Sv: Timrå IK - LHC 2003-10-18
orion:
domarj**eln då...;0)
Kommentera

Sv: Timrå IK - LHC 2003-10-18
ernie eagle: Vilken lagdel ska vi kritisera, vilken back ska vi hänga idag?
Vill ha lite dekonstruktiv kritik!
Vems fel är alltihop?
Varför ligger vi bara på fjärde plats?
Hur kan vi bära oss åt för att bli lite sämre?

Eller är det så att när Halvardsson spelar i ett annat lag går det så jävla bra för Timrå IK?

Lång näsa åt alla läktargubbar, oavsett ålder!
"Robert Carlsson, vaffan har han på isen att göra"
"Jörgen Eriksson, jävvla indianare"
"Viktor Wallin, fy fan"
"Niklas Nordgren, jävla Tunadalare"

det är inte sånt jag har sagt, det är sånt jag har hört!
Hade dom som sa det rätt...
alltid?

the beat goes on...
Kommentera

Sv: Timrå IK - LHC 2003-10-18
Nike89: Svedberg och Väänänen är klassförvärv helt klart. Men det saknas ändå udd tycker jag. Det finns några spelare som skulle kunna gå in i Timrå. Tänker då främst på Jimmy Danielsson, Mathias Svedberg och Jarko Väänänen och Tjobba (i sina allra bästa stunder) men dessvärre har nog gjort sitt på elitnivå hur än pass värdefull han är för bobbarna. Kul att se att det även går bra för TIK-inslagen hos blått.

Men ni är fortfarande ett jäkla varannandagslag som lik väl kan slå Skellefteå och Piteå, för att sen förlora mot Almtuna, Vallentuna och Teg. Och vad är då segrarna mot ovan nämnda SAIK och PHC värda?

Ska Sundsvall på allvar vara med och leka med dom stora grabbarna, krävs mera tyngd och ett proffsigare sätt att se på matcherna mot bottenkollegorna. Inte så effektfullt kanske att spela sådana matcher, men ändock dom ska spelas och det är en dag på jobbet.

Dessutom inbillar jag mig att lagen i den södra poolen har gått om på senare år och faktiskt vinner 9 av 10 matcher mot norrlagen. I allafall dom 6 främsta. Sundsvall kommer att få ett rent helvete att möta Västerås, Oskarshamn, Rögle och Mora (om det nu blir dessa lag som går vidare).

Putte Ulin, Mischa Joukov, Patrik Ekholm m fl kommer göra processen kort med Sundsvall.

Oskarshamn ser också ut att bli blytunga att möta.

Ni kommer få det hett om öronen!

Lycka till!

ALLTID RÖTT, ALLTID RÄTT ;)
Kommentera

Sv: Timrå IK - LHC 2003-10-18
ernie eagle:Vid första titten på pappret så ser Sundsvalls trupp mycket mycket värre ut än förra säsongen men ska vi ta en närmare titt på det?Ja det gör vi.Till och börja med så är det fyra mycket bra spelare dom blå tappade dvs Jimmy Lindström,Martin Romö,Markus Sjöberg och den offensive backen Jimmie Lindström.Dom tre förstnämnda var väl mer eller mindre poängkungar som alltid gjorde mål när ingen annan orkade(?).Jimmie även en offensiv duktig back.Andra förluster är Hans OttingerSamuel Jakobsson och Tobias Jensen.Nu ska vi ta en titt på vad laget i stan har värvat:Till och börja med den mycket duktige rutinerade hemvändaren Mattias Svedbag som även ni var och ryckte i men vi drog det sista strået och fick han.På forward sidan så är ju dom nya,Sebastian Lauritzen nyförvärv från Timrå mycket duktig.Andreas Lundin även han från Timrå.Jarkko Väänänen(Tack Juha Hautama) som nästan har lyckats bli en av mina favoritspelare.Också då Willy Lindströms som Liam från Mora som sägs vara en av Sveriges bästa 85:er.Notera att på backsidan finns även Mangnus Olsson från Ånge och på forwardsidan Daniel Isaksson och Daniel Eliasson från den enga juniorleden.

Det känns mycket bättre att det inte bara är Jimmy Lindström och Martin Romö som verkligen kan göra mycket poäng.

Av dom nyförväven(Tänker då inte på Isaksson,Eliasson och Olsson) så är alla verkligen bra.Dom betyder mycket för laget.Inga bullshit värvningar liksom.

Hittills i säsongen har det gott bra.Jag är relativt nöja att äntligen kunna slå topplag!Men därimot måste grabbarna få bort den dåliga inställningen mot sämre lag!Hoppas att dom slår Teg med flaggan i topp i morgon utan Mikael Romö.

Sen tycker jag även att dom gamla TIK juniorerna Erik Tägström och Niklas Zetterström har höjt sig betydligt mycket.Kul att Erik har blivit forward.Jag har inte sett han på den platsen än men Erik-Lundin och Basse är ett bra forwardspar.Även Dan Tryborn har höjt sig.

Dessutom tror jag att tex Mikael Romö och Johan Svedberg kan mer.Förhoppningsvis kommer det.

Helt klart en bra säsong hittills fast att Liam har missat allt hittills av säsongen.

Jimmy utvecklas bara mer och mer och blir han borta en lång tid finns Fagerström/Öhrling i Timrå IK.

Dessutom har Sundsvall blivit mer effektiva.Herregud förut kunde man skjuta 100 skott och man förlorade med 2-3 eller något i den stilen.Jarko är ju tex en bra skytt.

Älska Sundsvall!!
Kommentera

Sv: Timrå IK - LHC 2003-10-18
ernie eagle: Publikt sett är bobbarna sämre än Teg, Nybro, Mörrum, Halmstad..etc. Efter elva spelade omgångar är de på plats 21 av 24 i allsvenskans publikliga med ett snitt på 974 pers. Skuggar f.ö bajen som har ett hemmasnitt på 797 åskådare.
Kommentera

Sv: Timrå IK - LHC 2003-10-18
Nike89: Jo jag instämmer, hur kunde du? Sämre match än den som utspelades i eftermiddag var länge sedan jag skådade. Men å andra sidan det få gånger jag lyckas kravla mig ut till Gärde brukar det inte heller vara mkt till hockey som presteras (undantag Sundsvall-SAIK) dit jag hade vunnit två biljetter på sundsvall.nu, där SAIK borde avgjort i 1:a perioden, men därefter tog Sundsvall helt över föreställningen och gick i från till en 3-1 seger, en hel del tur hade dock Sundsvall ska sannerligen sägas. Men det är ju inte vilket lag som skjuter mest som vinner, utan hur pass effektiv man är. Sundsvall hade bättre skärpa än Schtaan i den matchen. Och nu vann ni ju däruppe också. Det är inte utan att man lite lätt imponerad.

Vart hän ska detta bära? Tycker inte Sundsvall har nåt märkvärdigt lag på papperet (sämre än ifjol) men tycks ha en vilja av stål och SAIK tycks inte klara av att behärska erat spel. Lite konstigt då man tittar på vilka spelartyper dom har. Men som sagt det är inte alltid plånboken avgör utgången av en match, långt ifrån - se på Timrå!

Det handlar oftast om att motivation slår klass i dom flesta fall. Och Sundsvall kan mkt väl för första gången historiskt sett få spela Superallsvenskt efter jul.

Kul för laget i stan och man kanske får se lite mer meriterade och bättre lag gästa Gärdehov framöver. Det var ju ett tag sen sist!

Vore onekligen roligt att få se lag som Bofors, Västerås (Jimmie Lindström och Putte Ulin tillbaks i stan), Mora och Oskarshamn (Jimmy Lindström och Martin Romö).

Då kanske publiken hittar dit ut också. Det är ju rent av tragiskt att se hur glest det är på matcherna, bortsett det årliga derbyt i SCA-Cupen då mot Timrå.

ALLTID RÖTT, ALLTID RÄTT ;)
Kommentera

Sv: Timrå IK - LHC 2003-10-18
El Aka Ali:Min farsa hade faktist skaffat två biljetter genom jobbet,gissa om jag gick?

Senast jag var i den fd Ladan var när Timrå mötte HV hemma.Alltså seriöst det var faen det tråkigaste jag nånsin har gjort,hur kunde´jag?
Kommentera

Sv: Timrå IK - LHC 2003-10-18
Nike89: Varför går du inte på matcherna själv då. Du verkar ju intresserad. Dessutom har du chansen att se förstklassig ishockey.
Kommentera

Sv: Timrå IK - LHC 2003-10-18
Dream Team: Bortsett från att vi skulle ha haft 5-0 efter första perioden
så får man väl vara nöjd med slutreultatet.
Skulle man kunna spela bara första och tredje perioderna? SKulla passa Timrå IK!
Någon hade uppenbarligen läst en förbannelse över vår blålinje, guuud va svårt det var att få ut pucken i boxplay.

Okej: Vilken back ska vi hänga idag då? Halvard är ju på spa.
Fyra i tabellen, men snart vänder det.

the beat goes on...
Kommentera

Sv: Timrå IK - LHC 2003-10-18
Dream Team:Okej tack för upplysningen.Angående tempo skillnad mellan Elitserien och allsvenskan så sa ju Linus Stensson(som var utlånad till Djurgården från Hammarby) att det inte var nån större skillnad på tempot mellan Elitserien och allsvenskan.

Hansson gjorde väl egentligen inget större väsen av sig i Sundsvall direkt men kul att det går bra för han.
Kommentera

Sv: Timrå IK - LHC 2003-10-18
Dream Team:Okej tack för upplysningen.Angående tempo skillnad mellan Elitserien och allsvenskan så sa ju Linus Stensson(som var utlånad till Djurgården från Hammarby) att det inte var nån större skillnad på tempot mellan Elitserien och allsvenskan.

Hansson gjorde väl egentligen inget större väsen av sig i Sundsvall direkt men kul att det går bra för han.
Kommentera

Sv: Timrå IK - LHC 2003-10-18
Nike89: Hansson spelade hela matchen och skötte sig mycket bra. Resolut spel och löste situationer på ett bra sätt.. han har gått framåt mycket de senaste matcherna. Är klart en av sex backar nu.

Romö fick begränsat med istid. Lite svårt att säga exakt hur mycket, men det var mest i första och andra perioden han spelade, mindre i tredje av naturliga skäl, eftersom man gick ner på folk.
Han såg rätt försiktig ut, vilket nog är klokt tänkt. Dumt att chansa allt för mycket och gå bort sig. Såg ut att ha lite svårt med tempot i spelet och blev stundtals rätt passiv.
Kommentera

Sv: Timrå IK - LHC 2003-10-18
tjobba:4500.Tänk att jag visste det inte illa va?

stene:Hansson var väl avbytare idag?

Sen vill jag fråga,hur skötte sig Romö idag?Hur mycket fick han spela?
Kommentera

Sv: Timrå IK - LHC 2003-10-18
tjobba: sitter i götet och vet ingenting
Kommentera

Sv: Timrå IK - LHC 2003-10-18
stene: vad var publiksiffran?
Kommentera

Sv: Timrå IK - LHC 2003-10-18
Chief: hej och grattis till segern.
hörde att hansson spelade.
vem bytte han med?
grattis en en gång
Kommentera

Sv: Timrå IK - LHC 2003-10-18
Matchen är slut och vi vinner med 3-1, så jela skönt.:)
Kommentera

Sv: Timrå IK - LHC 2003-10-18
3-1 i öppen kasse av Mackan! Underbart!
Kommentera

309854 · »