Selina: Jo, men Timrå Ik verkar ha tränat för att göra fem noll i första, tappa till tre fem i andra för att sen vinna sista. Vette fan vad det är, men Timrås andraperioder kumde man gott glömma i nån pub långt upp i Sydkraft Arena..(visst fan har elpriset stigit?)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Vette fan vad det är, men Timrås andraperioder kumde man gott glömma i nån pub långt upp i Sydkraft Arena..(visst fan har elpriset stigit?)