rådbjer: När man vet hur bra det kan låta så är lördagen inget annat än ett rejält bottennapp... Nog måste väl även du ha hört en rejäl försämring från tex. frölundamatchen? Iofs så ska man väl kanske inte jämföra med en premiärmatch, men det måste väl finnas nått mellanläge i ljudnivån?
Det jag tycker är så underligt är att när det ska vara någon form av klackrankning, så är det jättemånga TIKare som slår sig för bröstet och säger att vi är såååå bra! Men när det väl gäller att låta om sig...då knips läpparna ihop och man förväntar sig att någon annan ska sköta skrikandet.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Nog måste väl även du ha hört en rejäl försämring från tex.
frölundamatchen? Iofs så ska man väl kanske inte jämföra med en premiärmatch, men det måste väl finnas nått mellanläge i ljudnivån?
Det jag tycker är så underligt är att när det ska vara någon form av klackrankning, så är det jättemånga TIKare som slår sig för bröstet och säger att vi är såååå bra!
Men när det väl gäller att låta om sig...då knips läpparna ihop och man förväntar sig att någon annan ska sköta skrikandet.