1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614963 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 309302

Sv: Timrå IK - LHC 2003-10-18
ernie eagle: Vilken lagdel ska vi kritisera, vilken back ska vi hänga idag?
Vill ha lite dekonstruktiv kritik!
Vems fel är alltihop?
Varför ligger vi bara på fjärde plats?
Hur kan vi bära oss åt för att bli lite sämre?

Eller är det så att när Halvardsson spelar i ett annat lag går det så jävla bra för Timrå IK?

Lång näsa åt alla läktargubbar, oavsett ålder!
"Robert Carlsson, vaffan har han på isen att göra"
"Jörgen Eriksson, jävvla indianare"
"Viktor Wallin, fy fan"
"Niklas Nordgren, jävla Tunadalare"

det är inte sånt jag har sagt, det är sånt jag har hört!
Hade dom som sa det rätt...
alltid?

the beat goes on...

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer