65Selander: Vinner Timrå IK så muttrar en riktig supporter: - I dag ja. Precis som en dag när solen skiner. Lidandet är en svår konst som vi tränat på länge.
Själv tycker jag att det är en katastrof att vi bara vinner med 0-2. Nubben måste agera!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
- I dag ja.
Precis som en dag när solen skiner.
Lidandet är en svår konst som vi tränat på länge.
Själv tycker jag att det är en katastrof att vi bara vinner med 0-2. Nubben måste agera!