1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 33322

Sv: Årets flopp
detta är exat vad jag sa innan match men jag trodde vi skulle förlora med 3-1.

Jag fattar mig inte på er här i GB, När TIK gör ett mål så vinner vi inga matcher det spelar ingen roll vem som står i mål.

Att klaga på målvakten är ju bara en undanflykt och ett sökande efter en syndabock. SKÄRPNING inse gör vi bara ett mål så kan vem som helst stå i mål, vi kan inte vinna med 1-0 i alla matcher.

Jag blir så otroligt less på detta forumet så jag tror jag gör en 250kg kärlek...

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.