1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 33345

Sv: Årets flopp
Santos: Den match vi har vunnit senast var den i övik och då gjorde vi 4 mål. det är det som gäller då tar man poäng.

Jag vill inte påstå att andersson är bäst i ES men han behöver lite hjälp frammåt. Tycker det inte är någon katasrtof att släppa in 4 mål borta mot frölunda. Men köp gärna en ny målvakt också.

Jag vill fortfarande ha min forward från kanada. kolla tidigare inlägg idag och länk.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.