Hockey i all ära... Men visst fan var det värre när "Bempa" Ericson lade bandyrören på hyllan? Då kunde man tala om en filosofs bortgång... Kanske Timrå kunde köra med någon av "Bempas" omskrivna deviser... "Vinna eller förlora - huvudsaken man gör det snyggt."
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Kanske Timrå kunde köra med någon av "Bempas" omskrivna deviser...
"Vinna eller förlora - huvudsaken man gör det snyggt."