Skarin: Jag har varit så fixerad vid VF matchen hela kvällen, för jag skulle få ringa och "Håna" mina jobbarkompisar i Götet. Så höll jag på sätta kaffet i vrångstrupe när SSK kvitterade. Var en j..a tur man inte var så snabb på telefon. För då skulle man fått äte skit ett par dar
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Så höll jag på sätta kaffet i vrångstrupe när SSK kvitterade.
Var en j..a tur man inte var så snabb på telefon.
För då skulle man fått äte skit ett par dar