Dream Team: Helt rätt ! Vi har ju vårt HK utanför Götet. Så det pågår ett psykningskrig mellan oss. Jag hotade med att vi snart skulle gå om dom i tabellen. Men det var ju tur att dom också loosade, då får man en lugn dag på jobbet i morgon.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Vi har ju vårt HK utanför Götet.
Så det pågår ett psykningskrig mellan oss.
Jag hotade med att vi snart skulle gå om dom i tabellen.
Men det var ju tur att dom också loosade, då får man en lugn dag på jobbet i morgon.