orion: Håller helt klart med. Han skulle ha bytt plats i formationerna på backsidan. Hansson tillsammans med tex Rajamäki eller Koskinen istället.
Mats är ung och ett av våra största löften, hoppas han inte deppar ihop sig helt av de här. Efter indianaren på första SSK-målet, gick allt fel för honom sen.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Mats är ung och ett av våra största löften, hoppas han inte deppar ihop sig helt av de här. Efter indianaren på första SSK-målet, gick allt fel för honom sen.