Knylan: Det är mkt det här med taktkänsla, många bitar i det...
Hade jag varit leksing skulle det nog inte dröja särskilt länge innan jag ställde mej frågan: "Hur kan detta vara folkets lag, dom spelar ju inte ishockey, tycker människor om sån här hockey"
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Hade jag varit leksing skulle det nog inte dröja särskilt länge innan jag ställde mej frågan:
"Hur kan detta vara folkets lag, dom spelar ju inte ishockey, tycker människor om sån här hockey"
Nu är försnacket inför annandagen igång.....;)